Σε κατάσταση απελπισίας βρίσκεται ένας Χανιώτης ο οποίος πέρα από τον πόνο και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στη μάχη που δίνει η μητέρα του με τον καρκίνο, καλείται να βρεθεί αντιμέτωπος και με το τέρας του δημοσίου και στην προκειμένη περίπτωση του ΕΦΚΑ.

Του ανταποκριτή μας από το flashnews.gr στην Κρήτη

Ο κάτοικος της Ασή Γωνιάς Χανίων έχει στείλει τα χαρτιά που απαιτούνται στην αρμόδια υπηρεσία του ΕΦΚΑ, προκειμένου να του σταλεί από το ΚΕΠΑ Ηρακλείου το παραπεμπτικό για να εξεταστεί η καρκινοπαθής μητέρα του από την επιτροπή ΚΕΠΑ στα Χανιά και να της αναγνωριστεί αναπηρία για να λάβει το αντίστοιχο επίδομα.

Τα απαραίτητα έγγραφα τα έχει στείλει από 7 Μαΐου. Είναι ήδη 15 Ιουνίου και ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τον ΕΦΚΑ Ηρακλείου που είναι αρμόδιος για να εκδίδει τα παραπεμπτικά.

Να σημειωθεί ότι αν σε τρεις μήνες δεν έχει δοθεί παραπεμπτικό ο Χανιώτης θα χρειαστεί να επαναλάβει και να συγκεντρώσει όλα τα χαρτιά από την αρχή.

Όπως κατήγγειλε έχει απευθυνθεί και στον ΕΦΚΑ Χανίων όπου προσπάθησαν να τον βοηθήσουν δίνοντάς του τα τηλέφωνα των αρμόδιων υπηρεσιών στο Ηράκλειο.

Ο άνθρωπος πήρε δεκάδες φορές στα τηλέφωνα του Ηρακλείου και ποτέ κανείς δεν τα σήκωσε. Το Flashnews επιχείρηση να επικοινωνήσει και τους παρέπεμψαν σε δυο τηλέφωνα το ένα εκ των οποίων αντιστοιχεί στο ΚΕΠΑ Ηρακλείου. Κανείς δε σήκωσε τις αλλεπάλληλες κλήσεις επί τρεις ημέρες.

Στην καθυστέρηση της διαδικασίας έκδοσης του παραπεμπτικού (έτσι όπως φαίνεται ότι κινείται ο ρυθμός της υπηρεσίας είναι πολύ πιθανό να χαθεί η προθεσμία) έρχεται να προστεθεί και η πλήρης αδιαφορία για την ενημέρωση των πολιτών που θέλουν να απευθυνθούν στην υπηρεσία.

«Να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών»

Παραθέτουμε την επιστολή του νέου διοικητή του ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή πριν από λίγες ημέρες.

«…Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.

Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ».